zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Motorola Atrix HD
Motorola Atrix HD

تلفن جدید موتورلا از خانواده Atrix رسما معرفی شد، این تلفن مجهز به صفحه نمایش LCD در سایز ۴.۵ اینچ و با رزولوشن HD است که از فناوری ColorBoost نیز پشتیبانی می‌کند. Atrix HD ظاهر شبیه به Razr دارد و ضخامت آن نیز تنها ۸.۴ میلی‌متر است. تلفن جدید موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ به زودی وارد بازار خواهد شد. مشخصات دقیق فنی Atrix HD را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

براساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت موتورلا، Atrix HD مجهز به یک پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، باتری ۱۷۸۰ میلی‌آمپری، کلید‌های لمسی روی صفحه (کلید فیزیکی صفحه اصلی و برگشت به عقب و منوی اندروید وجود ندارد)، اسلات MicroSD، یک گیگابایت حافظه RAM و ۸ تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

Atrix HD مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ بوده و  ضخامت آن ۸.۴ میلی‌متر است. وزن این تلفن ۱۴۰ گرم و ابعادش 69.9 در 133.5 در 8.4 میلی‌متر می‌باشد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که Atrix HD چه زمان و با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد اما جزئیات بیشتر را می‌توانید در وب‌سایت رسمی موتورلا مشاهده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 489
بازدید هفته : 601
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 29835
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1